Återblickar...

Fick hjälpa en förstaringare med deras kurs, Marknadsföring, idag. Hon hade några funderingar på den såkallade Adoptionsprocessen, och jag kunde inte vara sämre än att jag skulle berätta vad det var för nånting. Och för att förklara, insisterade jag på att hon måste ha fått adoptionskurvan av vår kära gamla lärare Hilmar...vilket hon självklart inte hade fått, vilket medförde att jag var tvungen att måla den till henne i Paint! Japp, allt detta skedde över MSN.
Så ni kan ju bara börja fantisera om hur bra kurvan utspelade sig under min kreativa hand. Och resultatet...en härligt färgglad historia med tillhörande förklaringar. 

 
Mm...resultatet är hänförande, nej, jag är ingen ekonom, jag är en konstnär! HAHA
Och för er som ska läsa MF, håll tillgodo, det här är ett masterpiece utan dess like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0