En fyra för tre.

Fick jobb på ICA igår, så sommarjobbet är säkrat. Mmmhhm! Känns gött bra faktiskt. Vecka 30-33 så kommer jag vistas här i Vara...annars står mycket, mycket annat på schemat.

Just nu ser sommarplaneringen ut såhär:

Först: Två veckor i Alicante, Spanien.
Direkt efter: Midsommar, jag hoppas innerligt på kusten här alltså.
Vistelse i Kstad närsom, bor ju gratis där! :D
Någon mittenvecka: Rhodos och hälsa på min syssling Jenny, dags o boka snart där va?
Vecka 30-33: Sommarjobb på ICA

Så för att relatera till rubrik, Tre veckor semester och fyra veckor jobb...resten FRITT!



Kanske inte kan bli så vältränad, men brun det kan jag bli! höhö

Kommentarer
Postat av: Jenny

jaaaaaaa kom till mig på rhodos!!! ta med dig ngn vän oxå så kan ni sysselsätta er när jag arbetar! det är så synd att du inte är hemma när jag kommer hem, men ser megamkt fram emot ett besök på rho min favvosyssling. puss

2010-03-22 @ 22:21:24
URL: http://hippieflumochkontrollfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0