??????????????!

Idag var en dag då många frågetecken rätades ut. Idag var dagen då jag bestämde mig för en del saker. Saker som för mig länge varit diffusa.

Jag har bokat biljetter så jag beger mig hemåt på långfredagen och återfinns i Kstad på onsdagen veckan efter.

På söndag kommer pappa och lillebror och hämtar mig, för då ska jag upp och åka skidor i Sälen.

Åter i Kstad på tisdagkväll.

Ska upp redan kl 7 imorgon för det är bestämt så. Vi valde det tidiga övningstillfället. Otippat!

Bestämde mig för att plugga hela dagen, själv, nere i tysta avdelningen.

Att jag ska sorgeshoppa lite imorgon.

Och så kommer vi till det stora "kanske"t, blir det utgång eller inte?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0