För att vända på ordspråket...

Här blir många barn gjorda!!!

Nä, lite dålig humor där kanske, men som alla vet så har jag fått en hel del problem med datan nu det sista. Den är mitt liv, mitt allt och får jag inte ordning på den...så det uppkommer vissa svårigheter, så som att föra över pengar, anmäla sig till tentor, ha koll på schemat...titta upp allt folk på facebook, chatta på facebook, uppdatera sin status, blogga, msn:a med kompisar...ja ni fattar, här råder en stor frustration OCH en anledning att få åka hem utöver budgetbeloppet. Mmm, livet leker. YES

Så nästa vecka är det jag som beger mig hemåt på onsdag-eftermiddag och spenderar min tid i Vara fram till måndagmorgon :D Sen att jag stannar i Mariestad o hälsar på Jullebulle gör inte saken värre...:D Grymt kul.

Bussbiljetten är redan bokad :D

Lycka är att få komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0