Surfar på flygande fot.

Japp, sitter på bussen upp till Karlstad nu, efter en "semester" hemma i fem dagar. Har vart riktigt gott att ha varit hemma ska ni veta! Även fast det var ett förbannat jobb att få iordning på en data, de är lite jobbigare än vad man tror faktiskt...det hela började med:

Inlämningen av den gamla datan...
Dödsbeskedet av den gamla datan
Försök att få hem den gamla datan, dock utan resultat innan helgen.
Köp av den nya datan.
Lycka.
Hämta den gamla datan, drar med min trogna vapendragare och co-driver (kanske bättre på att prata än att läsa kartor dock...haha) skämmer ut oss i databutiken, bestämmer oss för att aldrig mer åka dit.
Lämnar in för överföring av filer med mera, är dock tvungen att lämna ut mitt skämmiga lösenord och funderar på att aldrig gå in i samma affär igen.
Får hem datan.
Hittar verkligen inte filerna.
Känner mig dum som måste åka tillbaka o fråga vart filerna ligger.
Filerna låg på det enda stället jag inte tittat.
Pappa fixar Officepaketet till mej.
Nu är allt fixat.
Och jag är nöjd.

Tackar Mamma o Pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0