Ååååh...va har hänt me mej?!

Jag är helt slut efter en dag i skolan...jag orkar inte ens att gå ut o gå längre..har ja alltid gjort förut, varje dag, en timma ungefär..men nu..inget! Frustration!
Och de händer ingenting i mitt liv just nu..den här veckan iallfall..helt stilla..Guuud va jag vill hitta på något! Men jag kan inte ens komma på något...Frustrerande!
Men snart är det lov...underbart..välbehövt..men de lär väl inte hända jättemycket då heller...har inga pengar till att göra något..USCH!

En glad nyhet! Jag är klar med väven! :D
Och ja, jag och julia är kanske på väg till Riga för att praoa! Den du! ;)

Kommentarer
Postat av: julia

fan, vi rockar rööv! riga 4ever hahaha! häng med ut imorrn din fjant! kram kram /mean girl

2007-12-14 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0