Andra rundan avklarad!

Har nu vart hos min kära släkt på pappas sida...:D
Var riktigt trevligt...jultomten kom till och med!
Åt mitt tredje julbord...är mättad på det nu...vill inte ha mer!
Fick mina sista julklappar beståendes av:

Glas...Kosta Boda "Line" av mina fastrar och farbröder, farmor o farfar
Gucci Rush...igen..ska bytas till ett tillgodokvitto på Kicks...inte fel det heller! :D
Pengar...av min kära farmor o farfar!
och sist men inte minst allt godis oxå! Jisses!
Nej jag glömde nämna att jag faktiskt fick mkt vackra ljuslyktor av lillen oxå! :D

Imorgon klockan kvart över tio åker jag till Stockholm då! YEAH!
Kommer hem torsdagkväll den 27:e! Ses då!

Hoppas verkligen att alla haft en riktigt trevlig julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0