Dan före dan före dopparedagen!

Hmmm..idag har jag städat som f*n
Sen så sola jag..och då somna jag...de va skönt
Sen så stack jag till jobbet..skulle jobba i typ 5 timmar..men man kan faktiskt säga att de var väldigt lugnt på ICA ida...sysselsatte mej då istället med att åka fram och tillbaka på den ställbara stolen, kasta papper på de andra kassörskorna, plugga in alla PLU-nummer på alla varor i hela butiken..och gå igenom tidschemat ett tiotal gånger...! 
Tillsist kom Ninni och sa att ja kunde gå hem om jag kände för de...och visst gjorde jag de! :D
Så jag kom hem 2 timmar tidigare än beräknat!

Längtar tills imorrn..den 23:e..den bästa och mysigaste dagen på hela året..hoppas bara att mamma slänger ihop julgodiset..för vi har ju verkligen fått bevis på att ja inte klarar de! :P

Sen så måste ja ju faktiskt köpa lite julkappar oxå...till både lillen och fassan..lite sent..men vaddå..de vet ju inte dom! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0