Första rundan avklarad!

Jaapp, halva julafton har nu gått förbi..löjligt fort det går ändå...nästan sorgligt...:/
Har vart hos mina kusiner och käkat mitt andra julbord för i år, åt det första igår;)
Har även halat in de första julklapparna! YEAH jag är så nöjd!

SYMASKIN...närmare bestämt en Bernina 220 av mossan o fassan!
GUCCI Rush...favoritparfymen av storebror!
Pirates of the Carribbean... bästa filmen av lillen!
Marilyn Monroetavla..av mina kära kusiner!

Nu bär det av till fassans släkt snart...där jag skall käka mitt tredje och sista julbord...hehe..orka!
Har även fått låna min mosters Overlock-maskin...så här blir det sy av de! :D JADDÅ!

GOOOOD JUUUUL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0