Helgens stora uppoffringar!

Helgen började väl sådär måste jag erkänna...
Men att ta det redan från början, meningen var utgång på fredagen...tyvärr tappade alla stinget och utgången uteblev.
Men vi drog hem till Emma och hade Idolkväll istället..vilket även det är j*vligt trevligt:D
Lördagen kom och tre alternativ fanns att välja på, mysig hemmakväll och de två senaste alternativen som inkom runt klockan fem på eftermiddagen, Party Party i Vara eller i Skövde!
Men allt verkade verkligen tala emot partyparty-alternativen denna kväll, vilket jag måste erkänna var fruktansvärt frustrerande!!!!
Denna helg som kunde blivit en riktig toppenpartyhelg byttes mot en lugn hemmahelg istället!
Den största frågan är om det kanske var ödet som fick mej att hålla emot partysuget utan att bryta ihop!? haha
Och jag som hade köpt en ny kjol oxå...
Trodde då att det inte skulle gå åt så mycket pengar den här helgen, men jag hade fel...hela studiebidraget är borta och en hel månad kvar till nästa! F*n..jag som inte ens köpt några julklappar! PANIK!
Och jag som måste spara mina pengar till min tänkta Sun trip i sommar ju!
 
Jaja, jag har iallfall ätit upp mig på tacos den här veckan hela tre gånger så de lär jag ju inte behöva äta nu på ex antal veckor!

Jahaja..detta var min helg i stora drag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0