Några timmar kvar av år 2007!

Oj..år tvåtusensju är snart slut..jisses!
Och jag som älskade detta året! Vill egentligen inte att det ska ta slut...men ack, så lyder livets gång!
Min egna årskrönika lär jag väl ta någongång i början av det nya året 2008, som jag kommer att fira in med mina kära vänner! 

Nå, blir det Lidköping eller blir det Vara imorrn då?
Valet ligger hos er, jag ska nämligen jobba imorrn så jag kan tyvärr inte vara med och hjälpa till..men jag ser verkligen fram emot en riktigt trevlig kväll!
Måste väl härmed också erkänna att det lär inte vara champagne i mitt champagneglas iallafall, lär blir nått starkare! ;)

GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag ville inte heller att år tvåtusensju skulle ta slut..sjukt kul har man haft! alla upplevelser, alla fester, alla äventyr å studenten! OH MY! vad vi varit med om mycket detta året ju;) Ejdan! Fan va kul att ni kom igår också, sjukt rolig nyårsafton måste jag säga:D ser fram emot bilderna;) HAHA

2008-01-01 @ 16:52:29
URL: http://annalindakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0