Neeeeej!

F*n också, världens bästa bok lästes ut idag!
Nu finns det ju ingenting att se fram emot på eftermiddagarna ju...Ååååh frustration!

Men som tur så existerar det en uppföljare, Gudskelov!
Men den måste köpas, och de pengarna saknas..., Julklapp nån?!

På tal om julklappar, nu vet jag vad jag ska köpa till alla..underbar känsla...
Frågan är bara när?... Dan innan dopparedagen kanske..brukar ju annars fungera fint! haha

Nå, mina vänner vad händer i helgen?
Lyckades få för både mig själv och alla andra att farsan fyller 45 år, f*n vilken dålig koll jag har...han fyller 44...så let's party! Hela helgen! Yeah! Och låt oss alla bjuda Johanna på drinkar, Ok? :D

F*n Julia, nu måste vi ta och ringa...För här blir annars inga barn gjorda! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0