Nu har jag, johanna, JULLOV!

De första jullovstimmarna har nu avnjutits och det känns riktigt bra faktiskt, kan väl va lugnt i typ en vecka framöver nu innan ja kommer få panik över allt ja måste sy klart innan jag börjar igen..men men..de tar ja ju då! ;)

Idag har vi sjungt allsång i skolan...och ni skulle hört hur vissa verkligen kan klämma i, i både tipp-tapp och Tänd ett ljus! Utan oss så skulle låtarna aldrig fått den där "heliga" och "genuina" touchen, om en säger så..;)
Sen åt vi en massa Lussekatter...mums...

Kan väl sammanfatta resten av skolavslutningen som flummiga, lite diffusa minnen:P

Sen stack vi eller rättare sagt ja, julle o Mackan till Skövde för att inhandla de julklappar som ännu inte hade inhandlats, det blev faktiskt köpt en väska till min moder..haha..för 150 kronor..budgeten ligger ju på 400..så nu blev det helt plötsligt ännu fler julklappar att tänka på..:/ :P Ååååh! hehe

Kom även på att vi skulle köpa julkort till morsan i Skövde oxå..hamna då i den milslånga kön bakom den lilla lilla tanten i blått..ja..just precis hon som var tvungen att fråga om medlemskort, inslagning av paket och om DVDn med en eldbrasa var slut! att tillägas..en provocerande Julia i andra sidan affären:P höhö och att Johanna hade j*vligt bråttom rättare sagt typ 10 minuter på sig att köpa de där korten, lösögonfransarna och sen kubba till bussen! Fatta att johanna blev förbannad och gick med bestämda steg ur kön och slängde korten tillbaks in i stället och hon och julia begav sig istället till HM..där kön förvånansvärt gick rätt snabbt!

Med bussen kom jag..och på den vägen är de! :D

Go jul!

Kommentarer
Postat av: julias

så jävla kul när du stog i kön till bokia. du skulle ha sett din min. jag satt och skrattade lite tyst för migsjälv i min fotölj. massa folk som gick förbi kollade på mig och trodde att jag var sinnessjuk tror jag. men det kan inte hjälpas! det var förjekla kul! :D hahaha

2007-12-20 @ 17:29:15
URL: http://www.jewelsbyjoulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0