Nyår...överskattat?

Jahaja...så drog man till Överby för att inhandla lite nyårskläder då...
Jag och Nathalie gick runt i över fyra timmaroch letade febrilt över något makalöst läckert att ha på sig

oj, nu fick ja ett sms här av angela...hon befarar att hon spillt lite fanta i min brors bil..haha..är det värt att smsa de klockan tjugo i två på natten? :/ :P

Tillbaks till ämnet...hrrm..joo..så det tog fyra timmar och det enda som vi lyckats inhandla var varsina lösögonfransar..inte mycket att komma med...
Så när den femte timman hade inletts så började allting kännas ganska så meningslöst, så vi gick med bestämda steg in till Vero Moda och ja, impulsköpte varsitt plagg...som faktiskt var expeditens egna favoriter...konstigt sammanträffande...snygglinnet och favoritkoftan..jaaa hur lyckas man?!
Så helt plötsligt hade vi köpt något och var väl iochförsej relativt nöjda med oss själva resten av dagen..:)

Det mest jobbiga är väl nu att ja inte har nån aning om vad jag ska göra på nyår...och jag har ingen champagne att skåla med vid tolvslaget! F*n..skulle skaffat det för ett tag sen känner ja..blir så mycket nu i slutet...
Så varför denna oerhörda uppståndelse över en helt vanlig dag i almenackan för?!
Vaddå?! det är ju bara ett nytt år...ett steg närmare döden..herregud..varför ska man vara så glad över det?!
Haha..jaja..iallfall ett tillfälle att få dricka sig riktigt berusad! :D YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0