Sista skoldagen imorrn! JULLOV!

Efter en fruktansvärt slitsam termin har vi nu kommit fram till det allra heligaste....JULLOVET!
Mycket har hänt under denna tidepok av mitt liv..och jag älskar allt av de! Yeah! hehe...även fast vi haft våra svackor..:P

Och ida gjorde jag en "emmy" också...skulle klippa av en tråd, måttade fel och klippte mig i handen..Aaaaj..elle njae..kanske inte gjorde så ont men ändå...Markus fick plåstra mej..klarade ingenting just då! Var ett mycket känsligt ögonblick..blodet flöda..

Nääää vad jag vill sola och bada o dricka drinkar just nu...de e de enda jag vill!




Kommentarer
Postat av: Emmy

jasså heter det att göra en emmy när man klipper sig i fingret. jag antar att mitt klippögonblick var mycket mer skrämmande än ditt. mitt blod var i princip överallt. jag fick ju nästan sy.. eller aa typ iallafall

2007-12-20 @ 18:59:42
URL: http://lillalillasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0