Avskedsparty!

Jahaja..så hade Nathalie lyckats dra me mig till en fest i Herrljunga då..haha
Värden till denna fest var Nathalies pojkvän, Anton och en av hans kompisar
Men då kommer de som är lite värt att säga..haha...
Först kommer Nathalie som känner hans kompisar
sen kommer Emma som både vet vad dom heter och jag tror till och med att hon visste hur dom såg ut
och så kommer lilla ja..som inte hade en j*vla aning om vilka de här människorna var överhuvudtaget! hehe

Så det resulterade i väldigt överförfriskad förfest hemma hos emma, där jag och min vän ABSOLUT Grapefruit [ gräääjpfruuut ] (vilket uttal skulle komma att höras ett antal gånger till under kommande natt), hade en trevlig stund ihop...
Go to fullsize image
Sen bar de av till Tha partyy, där jag faktiskt lärde känna en del olika människor.
och jag hade även många tappra försök med att få Herrljungaborna att börja snusa..vilket jag tror att de flesta måste säga att jag lyckades j*vligt bra me..höhö
Det hände förstås mycket mer..haha..men det ska jag inte nämna här..vi utgår att om man gjort nått så kommer man ihåg det..(får vi iallfall hoppas på! haha)
Så tack Nathalie, Emma och alla Herrljungabor för en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0