Dagarna då vi trodde att vi skulle bli klara med väven!

Haha...Okeeej..det tog nästan en hel vecka för oss att sätta upp den där eländiga varpen!
Men då ska f**n alla veta vad vissa av oss i klassen fick gå igenom under denna minst sagt sega processen...Fast jag säger ju inte mer än att några av oss hade mer eller mindre ständiga motgångar under hela veckan...och problemenas storlekar var ju minst sagt inte små...fast vissa var mycket större än andras! haha
Men..det måste ändå tilläggas att jag blev klar med eländet idag!
Låt oss börja väva! Yeah!

Kommentarer
Postat av: Emmy

PFFF!! ingen hade väl så stora problem som jag?? 21 cm? 21 cm???? tur att dte löste sig. jag är icke längre däääprimeraad.

2007-11-16 @ 20:21:23
URL: http://lillalillasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0