Näää..jag är icke lättskrämd!

I väntan på att Linda skulle entra vår trevliga Idol-kväll...
...mörkret hade lagt sig över den lilla byn Vara och allting kusligt stilla (eller ja vi var ju sisådär 7 tjejer som satt och tjöta i soffan men ändå...)
Plötsligt ringer det på dörren! Jösses, tänkte ja..kommer Linda nu...(redan)
Så jag ropar till husets värd, Emma, att: Jag öppnar!
Jag tog tysta steg fram till dörren och öppnar den sakta...och utan att veta ordet av så blir jag skrämd till livet av en Screamgubbe!

Go to fullsize image




Oookej då...Screamgubben var väl sisådär en meter lång och frågade lite så där gulligt: Bus eller godis?
Men haha..säg inte till mig att sluta glo på rysare bara..de va en engångsföreetelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0