Populär!

Haha..nää, skulle testa på ICA lite idag inför jobbet på torsda..så jag fortfarande kom ihåg allt, har ju faktiskt inte jobbat där sen augusti!
Så skulle man sitta där brevid en timma typ, det hela slutade med att jag suttit i närmare tre timmar helt enkelt på grund av att jag är så himla bra på de där! ;)höhö

Och när man väl känner sig så himla bra så ringer både Julia och Marcus och frågar om provet imorrn, båda inom loppet av fem minuter! haha.. 
Sanningen är att jag inte ens börjat titta på skiten, jag menar varför bryta traditionen "Äh, jag tar det på bussen imorrn bitti!" haha:P 


Så här ser en vävstol ut, vad mer behöver man kunna?! :P haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0