En dag i Göteborg!

Haha...jahaja..då har man fått vara modell också...!
Jag må säga att det var j*vligt fräckt ..absolut!
Men vem f*n kan få för sig att just jag skulle ha, och även passa i, den sminkningen med tio lager svart kajal och ögonskugga!? joo..det tyckte antagligen just den sminkös som jag så lyckligtvis blev tilldelad...
Så ett hett tips: Ge dem aldrig fria händer..(det är inte bra för dem och det är absolut inte bra för oss!) så de så!
Men sen då...man kan faktiskt inte vara snygger i allt! höhö

Dagen i det stora hela var annaars väldigt lyckad..jag fick vara med mina kompisar vilket gör att mitt "The gang"beroende lägger sig lite, för att man skall klara sig ända tills nästa helg...
Vi gjorde inte en enda felkörning under hela dagen...har faktiskt upptäckt att man kan följa de där praktiska små skyltarna med bokstäver på, vilket visade sig fungera utomordentligt bra.
Och för att inte glömma att nämna så...jaaa jag åt tacobuffé idag...(egentligen för att jag inte vill att det ska komma ut, men likt förbannat så måste jag skriva det och därmed utstå en hel mängd med mobbning i skolan..höhö, fast...det klarar jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0