Så satt man här...

Haha..f*n det är ändå lite skrattretande, men efter att ha diskuterat med Julia om vad som är sanslöst deprimerande...så går man ändå och gör det mest deprimerande man kan göra..nämligen att sitta framför datan en lördagskväll och bara glo in i skärmen! och det mina vänner..det är deprimerande! lovar...
Men det är inte det att jag är deprimerad..nej nej nej..jag är bara alldeles för trött för att ens sätta foten utanför dörren faktiskt...jag orkar nämligen inte det!
Har ju varit i Göteborg två dagar irad nu..och jag, till skillnad från Emmy klarar inte mer än det! höhö



Kommentarer
Postat av: Emmy

haha.. va det kämpigt i götet ;)

2007-10-16 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0