Sun Trip 2007, en av de roligaste händelserna i hela mitt liv...

Näää fy f*n...de har nu tagit cirka 4 månader sedan jag och mina bästa polers drog till Bulgarien, eller jaa..närmare bestämt, Sunny Beach. En resa som alltid kommer vara den ursprungliga festupphöjaren, man kan bara slänga en tanke på vad vi höll på med där nere och ett skitbrett smajl tar över hela mitt ansikte! Vissa händelser kan jag faktiskt erkänna att jag kan sitta hemma ensam och tänka på, och finna mig själv sittandes o skratta åt härliga minnen, vilka kan vara både väldigt piiiinsamma..(dessa minnen ska vi ju inte nämna här..haha..men ja tror nog vi i "The Gang" vet vad ja snackar om!) och helt underbara! 

 

och här har vi det härliga gänget...haha

Det finns så väldigt mycket jag saknar med denna resan, jag vill bara tillbaka...stanna tiden där och leva det om och om igen! Ända sedan vi återkom hit till Sverige har verkligen inget kunna komma upp i den standarden som vi upplevde i Sunny...haha...ja menar en liter vodka för 60 spänn skadar ju verkligen inte!
Ååååh vad jag saknar allt...
Jag saknar...
...solen
...värmen (vilket jag bara måste påpeka, temperaturen låg på 45 grader, härrrrrligt!)
...spriten (haha..ja va åkte vi dit för egentligen?! :P )
...stranden (Nä ja har aldrig haft några problem med att glida runt på en härligt vit strand iklädd bikini och pressa j*vel på våra betalda solstolar! ;))
...maten
...hotellet (Ja jösses, här mådde vi bra!)
men inte minst så saknar jag de som gjorde resan värd varenda krona, såklart...gänget! Linda, Janna, Ahlm o Angela.
Linda och hennes oerhörda glädje i spriiit...haha
Janna och hennes otippade och plötsliga utbristande av sång...( Jag dansar aldrig nykter...hmm..haha:P)
Ahlm och hennes matberoende..behöver man säga mer..:P
Angela och hennes tvångsbeteende...haha..ja när man tvättat händerna 20 ggr på en minut så är man väl sådär halvren! 

 


Vi ska ju aldrig glömma de minnen som vi fick med oss hem från resan...men jag tänkte ju att ja kunde ta upp några... hehe

Våra schemalagda dagar gick som följande:
Uppstigning klockan halv 12 sisådär (om de två i den andra lägenheten inte försovit sig...vilket vi aldrig gjorde! haha)
Intag av frukost...hmm..beståendes av gurkstavar, mögelost och blöta toast..ingen vidare hangover-mat...
Förflyttning av fläsket ner till stranden där vi låg och pressa varenda dag...från klockan 12 till 16-17 på eftermiddagen.
Under strandvistelsen så kunde det även intas lite väl behövda kalorier, enligt Ahlms mage
Åter i hotellet för att visa upp sig vid poolkanten i ytterligare några timmar (men även för att visa pojkarna på hotellet att vi absolut var de fräckaste brudarna där..vilket vi nog alla var överens om att vi var;))
Dags för att duscha och dra på sig lite bekväma kläder för att sedan gå ut till en trevlig restaurang och käka en goood middag.
Återigen tillbaka vid hotellet för att förbereda sig för den kommande utgången!
Dricka, flumma, dricka, flumma, dricka, flumma, dricka, flumma...och dricka lite till...
Ta sig ifrån hotellrummen ner till baren för ta in ytterligare förfriskningar..haha
Förflyttning från bar till discotek...där vi räjvade fram till ...haha..jaa..tiderna skiftar mellan redan kl tolv mitt i natten ända fram till sju på morgonen! Men såklart hade dessa två extremt skilda hemkomstklockslag helt naturliga orsaker..haha...vilka är helt sekretessbelagda..höhö
Slocknar såklart direkt och sover som en stock fram till förmiddan!

Det finns så himla mycket mer att berätta om denna resa och dess händelser att jag helt enkelt får återkomma med fler kapitel helt enkelt! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0