Helgens Bravader!

När ja väl sitter här så kan ja ju alltid ta och dokumentera min helgs största händelser...

Allt började redan i fredas, jag och mina kära vänner tog kvällen med största lugn iväntan på morgondagens pimplande!
...och självklart lagade vi egen middag, nog för att de var Tacos..haha, men vem orkar anstränga sig mer?!

Så var det äntligen dags för lördagen och äntligen dags för lite raveparty...hemma hos Emma då, såklart! ;) 
Ju mer smått och gott som förtärdes och ju längre kvällen led mot senare timmar började även korten som togs bli allt mer underliga...därav varnar ja nu känsliga läsare för en del mer eller mindre opassande poser...hrrm..

 


Ja och Linda på väg in i dimman...
Haha, korten bilr inte bättre snarare ännu värre!

Så här har vi lite tips för en lyckad kväll:

- En hög riktigt goda vänner!
- En kamera
- Ett Singstar
- En Systemetpåse och en snusdosa!

image12

Och ibland men bara ibland... så får fjortisen inom mig visa sin riktiga karaktär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0