Hmm...hjärnstillestånd...

Nä..jag vet faktiskt inte nånting..haha...ganska jobbigt att komma underfund med det...men om jag vet att jag inte vet nånting så borde ju jag veta något iallfall...eller kan man inte veta det? ååååh jag får ont i huvudet...

Nånting jag vet just nu är att jag och mina vänner ska på oktoberfesten på lördag i Skara, vi ska åka och bli stajlade i Göteborg lördagen därpå och att jag måste shoppa lite nya kläder...

Jag vet även att jag måste för klart min skjorta, hemtentan i Materiallära, bokföringen...m.m...det tar aldrig sluuuut!

Näää..jag är verkligen inte på humör för att skriva något med någon som helst innebörd idag...herreguuud..jag återkommer imorgon ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0