Vaddå prinsesstårta?!

Åååh varför är just prinsesstårta så himla gott...och just marsipanen?!...
Jaja..men är de kalas så e de ju kalas...och då får man ju faktiskt äta lite...eller hur? Eller..njae..det kanske man inte får...men va f*n, ja gjorde det ändå! haha

Och då till anledningen av detta blogginlägg, brorsan fyllde år ida..GRATTIS!
Hmm, inte för att jag hade köpt någon present...men han verkade ju lycklig ändå...tror jag..eller? 
Han få ju faktiskt min syskonkärlek ju, herregud...nånting får han väl va nöjd över...



Ja, vi är väl inte jätteläckra på just detta kortet, men det visar ju bara hur mycket vi faktiskt gillar varandra...även fast det kanske inte verkar så ibland...


Och så vet jag även att han hatar att vara med på kort, så därför lägger jag upp en bild till...

Kommentarer
Postat av: Cladde

Åhh fy fan va gott!!! Skulle käka en hel tårta om jag kunde!

2007-09-19 @ 22:29:29
URL: http://cladde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0