34årspartaj!

Då hade man haft sitt allra sista riktiga kalas då...vet inte riktigt men det känns faktiskt ganska så bra:)
Lyckades iallfall dra in de sista presenterna fram tills ja fyller 25...shit! vilken materialist jag är..haha men vem kan förneka att det inte är kul med presenter!
Fcik en fem stycken vinglas som jag aldrig skulle kunna dricka i...det räcker med att peta lite på dem och de spricker...jaja..ja kan väl använda dem nån gång när ja fyller 40 eller nått! Drog in lite smycken, parfymer, pengar, presentkort o smink också...kan väl säga att jag är rätt nöjd ändå:)

Senare på kvällen, även fast vi fortfarande hade gäster hemma så drog ja till vår vackra biograf för att tjecka in Angel med en trio i vänner;) Kan inte säga att det var höga förhoppningar på den här filmen direkt...och den var bättre än inget, slutade med att den var ganska så hyfsad iallafall!

Hur som helst...jag är iallfall nöjd med dagen! (och det är därför jag är med i Antons facebook-grupp NÖJD...tycker faktiskt jag är en utomordentligt bra medlem, ett ideal om en säger så...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0