Bästa årstiden!

Allvarligt talat...det är nu på våren man fattar att Sommaren är den bästa årstiden (Fast iof...när det är höst så längtar man ju bara till vintern sååå...får man ha två bästa årstider?)

Fick reda på i lördas kväll att vi fått bokat en stuga på en av Ölands finare campingar..(enligt Janna...hehe) Det här året måste vi bara lyckas få med en stereo ner asså..en sådan där det finns en skön bas i också!

Jag kan verkligen inte låta bli att börja planera..det är så kul när man har nått att se fram emot..(det är det som får en att vilja leva faktiskt...) Frågorna bara flödar här...hmm..

1. Vem ska sova på madrassen mellan sängarna?! (vi har redan gått igenom detta...jag ska springa in i stugan innan alla andra, kanske råkar ramla på tröskeln och drar med mej både linda o ahlm i fallet då de kommer ligga mej tätt i hälarna...det kanske verkar som om jag ligger i ett mindre underläge här..men frukta icke..jag lär iallfall hinna in och ta underslafen till höger! Janna och angela kommer helt enkelöt bli dom som får turas om om golvmadrassen! haha)

2. Va faaen ska de bli för midsommarmiddag?! (Iochförsig har vi redan gått igenom detta med..det lär blir en Bulgariendiet i repris...sprit, kex o chips..mumma!)

3. Vad gör vi om det saknas spegel i stugan?! (ett av de största problemen av alla...förslaget sminka varandra kom upp...okej, säger ja..ska smeta knallröda läppar och en utstickande blå ögonskugga på varenda en av dem för att själv framstå som iallafall lite snygg:P)

4. Vem ska följa med mej på toaletten mitt i natten? (ja, vem faaen är frivillig?! )

5. Mer av ett konstaterande...den som absolut måste dra med nån hem får ta golvmadrassen! haha


Kommentarer
Postat av: Anna

Faan va härligt det låter Ejdan! ;) Sommar sommar sommaaar!!
Och btw. jag är ledig 25-27..När var det resan till Öland var?:P haha..

2008-04-21 @ 21:24:28
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se
Postat av: Ejdan

Faaen anna! ledigt i hela tre veckor! jisses! :D Midsommar såklart! ;)

2008-04-21 @ 21:34:17
Postat av: Anna

Jag veeet! Men jag har just konstaterat att jag kommer få fira min semester HELT ENSAM! Mamma å dom har sem i slutet. å Alla andra också! haha..får la åka å bada själv å spana på beachen! haha

2008-04-21 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0