Den 24:e

Har vart på ett dagslångt studiebesök idag..det tar på krafterna...Men nu vet jag verkligen allt som har att göra med vävning och tryck på tyger iallfall..(eller ja..ja lyssnade lite halvt oengagerat de sista 6 timmarna, då studiebesöket säkert höll på i 8..men ändå..vi hade ju iallafall kul i bilen..alltid något..hehe)
Kom hem vid klockan 7 på kvällen och gick ut o gick en sväng och tänkte på hur ja ska planera helgen...jag vet ju vad jag ska göra men jag har ingen aning och när, var, hur? (...vilket kan vara ganska så frusterande..)

Får lön imorrn
Måste åka till Lisch o shoppa..
Ska städa på Vianor
Städa hemma
FESTA!
Bokföra...

Åååh hur ska ja få in allt detta på två dagar?!  Och vem ska säga vart vi ska festa i helgen? Jag vill veta nu! Är så sugen! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0