Födelsedagshelgen del 1 "Fredagen"

Bestämde mej för att dra hem till Janna för att kolla in den där filmen som vi nu väntat på ända sedan den gick på bio, som vi aldrig orkade att pallra oss till..som sedan kom ut på film vecka 9 men som inte vi förstod förrns förra veckan! haha..
Jag menar helt enkelt "1408", av Stephen King...kan då säga att efter en sådan lång längtan så stod den upp för mina förväntningar faktiskt..en riktigt bra film, kan rekommenderas;)
Sen drog vi såklart av en film till "Evan den allsmäktige" för att ja ville se den och att jag absolut inte ville åka hem..hehe
Efter två filmer satt vi och lutade oss tillbaks i soffan, proppade med godis..(iaf jag) men än mer proppfulla av jannas pappas delicious popcorn...och när vi hade suttit o samtalat lite om livet i det stora hela och såklart pratat lite om Sommaren 2007 så fick vi oss ett ryck och gick upp till datan för att se på lite kort som en viss norrman lagt ut från Bulgarien...(trevligt, trevligt, tänkte ja...) vi kikade oss igenom ungefär 50 kort innan jag helt plötsligt såg nått fruktansvärt bekant...hmm..låt oss sträcka oss till att jag kände igen mej själv...och helt plötsligt fick den gamla kommentaren "Skit i de, dom är ju bara 16" liv igen...läskigt..att man kunde ha så fel...haha

Av att se de korten kom verkligen känslan tillbaka och man mindes hur det verkligen var att vara utomlands...ute i solen, bland drinkar o heta norrmän!





Kommentarer
Postat av: janna

haha ja att du lyckades.. :P

2008-04-02 @ 17:02:14
Postat av: Ejdan

Allvarligt talat..hur pinsamt är det på en skala eller?! haha Usch!

2008-04-02 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0