Födelsedagshelgen del 2 "Barnkalaset"

Dags för barnkalas med min nyss 20år fyllda vän Moa.
 Och på Torsvallen gjordes det iordning för våra vackra snittar och oerhört goda Jell'o shots;)

 Mina sista timmar innan 20årsdagen skulle vara perfekta och det kan jag lova att det var dom, jag hade underbart roligt! Stod väl mest och dansa på vårt vackra dansgolv...(men de gör ju inget för jag fick ju inte följa med och dansa senare på natten ändå..haha)

Och som vanligt blev det en hel del kort tagna under kvällen en del riktigt bra...andra mer misslyckade..;P


En av alla mina presenter den här kvällen...just denna present har arrangerats av Linda...den går i rött och består av krossade tomater, Darin-singel, San Fransisco-drink mix och en brownie...fantasin flödade:P
Andra presenter som jag blev tilldelad under kvällen va sprit, shotglas, ljusarrangemang och godis;) Man tackar!


Hmm ja vet inte...men det var nåt som var intresserad av kroppsdelar under den här kvällen!


Hmm...HARD ROCK HALLELUJAH! Yeah!



Haha det finns en rad mycket, mycket värre kort som jag lovat att inte lägga ut här på bloggen..men ni ska veta att jag har dom här på datan..och de lär inte raderas! :P

Så blev det sig så att vi skulle ge oss av till Kronan..som var vår slutstation..synd bara att jag inte kom in:P haha Men champangen var god måste jag säga;)

Tack för att ni kom på mitt BARNKALAS! :D

Kommentarer
Postat av: Annapanna

TACK för att vi fick komma Ejdan:D

2008-04-03 @ 20:13:00
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se
Postat av: Linda

Ejdan, en oförglömlig träff, precis som vanligt;P

2008-04-08 @ 17:21:09
Postat av: Linda

Hm ejdan, när kommer dagens outfit daaa?:D haha:D

2008-04-08 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0