Födelsedagshelgen del 3 "20årsdagen!"

Japp då var man 20 år då...vilken dag jag började med att stå utanför Kronan och precis vid tolvslaget fick jag en kram av Angela som då stod innanför staketet och jag stod då utanför..haha men va faaen! va gör man inte?!
Sen gick ja runt i en timma o tjöta me andra utomstående folk..vilket var iof inte så himla tråkigt men j*vligt kallt!
Sen så fick ja skjuts hem och då sov jag ända till klockan 9...och mådde faktiskt bra...had e ju inte druckit sedan fem i tolv kvällen innan såååå...

Dagen gick ut på att käka tårta iallafall...det var väl inte mkt mer!
Men jag hade en j*vligt bra 20årshelg! JAG ÄR NÖJD!! ;D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

NÖJD ska man vara ejdan!

2008-04-04 @ 11:01:49
URL: http://www.nathalian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0