Full bil!

Igår natt var jag faktiskt fyllechaufför till min bror som var på nått kalas;) Satt och vänta uppe till klockan 2 på natten innan han ringde och begärde skjuts..

I det ögonblicket trodde jag att det bara var han och hans tjej, Sofia som skulle åka med i bilen..höhö..men så fel man kan ha?! Jag åkte nämligen iväg utan att ha gjort i ordning mej ett smack..där satt jag helt utan smink och ungefär tio röda finnar lysandes ut från mitt ansikte..(förbannat pinsamt) men vad gick det att göra åt det då..det var bara att acceptera att bror min och fyra till av hans kompisar skulle knökas in i bilen...

Och inte helt olik mej i ett överförfriskat tillstånd skulle brorsan ha högsång i bilen och alla skulle sjunga..till och med jag..haha Men j*vlar va roligt de va att skrika ut med fem pojkar till den här låten..(och nej, ja menar inte att det lät bra..men vi fick iallfall fram en unik klang...)


Thåström - Haters

Kommentarer
Postat av: Nathalie

...och förlåt för att en knock nathalie ringde och sjöng för sig själv mitt i natten...

2008-04-19 @ 16:49:16
URL: http://www.nathalian.blogg.se
Postat av: Ejdan

Alltid trevligt med lite ljuvlig natt musik! haha

2008-04-20 @ 10:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0