Fullt ös!

Äntligen fri från det lilla båset på ICA och hade inte alls några tankar på att festa j*vel den kvällen...men så ringer Emma och övertalar mej att komma så jag..(snabb som jag är) slängde mej upp i garderoben och drog på mej några paltor och smeta lite smink i ansiktet och tog den vita "blixten" till feeeesten! 

Klockan var nu tio och alla hade ju redan kommit igång så de var nu dags att komma ikapp som man säger..så de blev några välbehövda drinkar i alltför hög alkohalt...och nog hände det grejjor!
Sen drog de andra och jag o Nath hade istället djupa samtal fram tills klockan ett då vi kände att det var dags att röra på sig så vi stack till Kronan för att skaka lite...(hmm Nathalie, vart tog du vägen? haha)

Och j*vlar vilket drag det var..kan inte minnas att jag shakat så mycket som jag gjorde då...Shit, det var dans på hög nivå! :D

image280
Den klockrenaste bilden av dem alla...en föööör full Anna..haha
Lägg även märke till Ann i bakgrunden..(Den kan hon va nöjd med..haha)

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Men hallåååå? det är ju någon som trycker ner mitt huvud, jag var inte alls full!! HAHA!
Lägg ut dom andra korten så folk får se hur det egentligen var på festen!;P

2008-04-15 @ 21:33:27
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se
Postat av: Ejdan

Haha..anna, hon lade handen på ditt huvud för att höra om du mådde bra! :P hahaha
Men va faaen!, du mådde ju bra..det är ju de som är huvudsaken! ;)

2008-04-15 @ 21:36:03
Postat av: Annapanna

hahahaha..Fy fan!

Men där fick du till det "det är ju det som är HUVUDsaken;)" hahaha

jag vill se dom andra bilderna..när kommer dom?:P

2008-04-15 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0