Hata SÖNDAGAR!

Okej..man har faaen måndagsångest varenda j*vla sönda asså! Det går inte att undkomma..så fort man vaknar så är den redan där..vetskapen om att det snart är dags att göra nått på dagarna igen..egentligen så ska man ju tänka på att det är en ny vecka, nya möjligheter och ännu en trevlig helg..men det är faaen svårt att hitta när man ligger under täcket en grå och regnig j*vla söndagförmidda!

Tänkte att man skulle göra nåt vettigt på en söndag då...kom som vanligt inte på något..jag gick då ut och gick en promenad för att göra nått överhuvudtaget...tänkte att jag skulle gå till lite nya ställen utanför Vara för att "uppleva" lite natur..haha...visade sig att jag gick vilse på de små grusvägarna...efter två timmar ute på Varaslätta orkade jag helt enkelt inte mer..den enda tanken som existerade i huvudet på mej var att ringa mamma och be henne att hämta mej.men de kändes inte värt att bli utskrattad:P Så det var bara ta den timlånga vandringen tillbaka igen...

Inte så himla lätt att lokalisera sig när man inte ens såg Lagerhuset längre..haha

Det var väl det jag gjorde under hela söndagen..och nu är det bara 4 timmar kvar till den där nya veckan..och jag längtar redan till nästa helg!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

EJDAN!
Vad gjorde du borta vid Nedervara? haha..Hur lyckades du förresten med att gå vilse där? haha

Puss

ps. Jag är ledig heeeela veckan;P

2008-04-06 @ 21:02:40
Postat av: Nathalie

hahaha hur lyckas du? Har också gått vilse i Vara men två timmar för att hittta hem igen? : P

2008-04-06 @ 21:37:28
URL: http://www.nathalian.blogg.se
Postat av: Ejdan

Okej, nu ska vi inte tracka ner på en som bor INNE i stan..bara för att inte ja vet hur det ser ut utanför gränsen! :P hahaha

2008-04-06 @ 22:11:01
Postat av: Ejdan

De va riktigt läskigt också..måste tilläggas...:P haha

2008-04-06 @ 22:14:27
Postat av: Annapanna

Det är en strippshow ejdan! haha
Ne, men det är en sång och dans show! haha..25 maj är den! kom!

2008-04-08 @ 15:34:49
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0