Johannas tolkning av Ölhävarskivan.

Jag kallar den "Shothävarskivan"

Uppsnyggningen av mej själv och partyplace-stadiet:
- Hunting For Witches - Bloc Party (Öppnar skivan starkt med en av de bästa låtarna nånsin..tänk er 140 på motorvägen en het sommardag och volymen på högsta hack!")
- Haters - Thåström
- Keep On Groovin' - Damien JR Gong Marley

Polarnas ankomst-stadiet:
(här följer några låtar som vi fortfarande klarar av att sitta lugnt och bara prata och dricka gott till...)
- Make Love In This Club - Usher feat Young Jeezy
- Jag Vet Inte Vem Jag Är...- Håkan Hellström'
- I'm Yours - Jason Mraz
- My Cool - Al Azif vs Adam Tensta

Lite lätta steg på dansgolvet-stadiet:
(Nu börjar det flyttas från stol till dansgolv...Självklart, alltid med ett glas i handen och alltid Timbaland!)
- 4 Minutes - Madonna feat Justin, Timbaland
- She's Dangerous - Matt Pokora, Timbaland
- Elevator - Flo Rida, Timbaland

Lite tyngre steg på dansgolvet-stadiet:
(här ser det fortfarande riktigt bra ut)
- Stripper - Sohodolls (Allt för att jag och Ahlm riktigt ska kunna släppa loss!)
- The Way I Are - Timbaland (Bästa låten ever...håller i hela vägen, alla olika remixar!)
- Break The Ice - Britney Spears (Såklart)
- Satisfaction - Benny Bennasi

Sjunga högt och dansa fult-stadiet:
(i tron om att det fortfarande låter bra och att det ser j*vligt bra ut...)
- Jag Dansar Aldrig Nykter - Magnus Uggla
- I Lågornas Sken - Nordman (Riktigt bra AAAAOOO-ljud som är lätt att sjunga...)
- Be My Lover - La Bouche (Man bara kan den...)
- Ohlala Jag Vill Ha Dej - Ulf Lundell (sommaaar..)
- Wait a Minute - Pussycat Dolls (här kan det bli en del läckra moves)

Shota ikapp-stadiet:
(nu är det dags att få i sig allt som man har med sig med najsig bakgrundsmusik)
- Amarula Tree- Amanda Jenssen
- Inatt är jag din - Tomas Ledin
- Alright - Lost Patrol Lisa Miskovski

Sluddriga-stadiet
(då man ger sig på de utländska låtarna och tror man kan allt.)
- Beautifull - Postgirobygget
- Hva Gör Vi Nu, Lille Du - Gasolin

Flum-stadiet
(eller "F*n va jag älskar dej, du är min bästa polare-stadiet...)
- Jag Är Så Het - Björn Rosenström

Nykterhetstestet
(klarar vi allsång till Beach Boys så klarar vi nog att partajja lite till)
- Barbara Ann - Beach Boys

Dagen Efter
- Tro - Marie Fredriksson (liggandes i sängen och bestämmer sig för att aldig mer dricka och kanske ska börja tro på nått annat än spriten)

Och där hade vi en lyckad helkväll! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Fy faaan vad du fick ihop det bra! Bästa inlägget på länge alltså! hahaha:D

Nu blev jag lite partyparty!

2008-04-26 @ 17:16:32
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se
Postat av: Ejdan

Haha..visst bli man! :D Ska du till Kronan ida elle? :P vi ska dra till Skövde ikväll o festa lite..titta upp om det är dit vi ska nästa gång, Anna! :D;)

2008-04-26 @ 19:28:13
Postat av: Anna

Nee! Jag har just lyckats hålla mig nykter TVÅ helger i rad nu Ejdan! Heelt sjukt hur konstigt det känns, måste erkänna att det suger i sprittarmen. Spec. när man får reda på att ens syster ska till kronan också PLUS att det är löning!! Sheat, att jag missar det! hahaha

Jag håller tummen för att Skövde har något utöver det vanliga att erbjuda! :D Hoppas ni har kul!

2008-04-26 @ 23:41:06
Postat av: Nathalie

kan tänka mig ljudet av när ejdan skriker med i "I lågornas sken". Vackert!

2008-04-28 @ 20:14:17
URL: http://www.nathalian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0