Kunde gått illa...

Haha...blev ombedd att hämta lillen ute i Mossbrott idag..jag hade mina invändningar om att nej, de finns ingen bensin på bilen (okej..jag tanka igår...) och att jag verkligen inte hade några pengar att tanka med( jaja..har typ 40 kronor i mitt rum..höhöheller..

Men inte faaen var det nån som lyssnade på mej inte!

Så när klockan slog kvart över sju begav jag mej till Mossbrott...och precis innan jag parkerar LÄGGER BILEN AV! (helvete) Nu kan jag då säga att jag rent utsagt höll på att ...

Ringde då fassan som inte alls hade en tanke på att hjälpa mej..för han hade en fotbollsmatch som var mycket viktigare att titta på..Så där stod man på ett grönt fält och tänkte då faaen inte tigga skjuts av nån annan, efter en kvart kommer lillen ut och jag..(lätt förbannad) skäller ut honom lite smått om det verkligen var nödvändigt att träna idag!

MEN...bilen startade igen och vi rullade oss tillbaks in till Vara! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0