Måndag den 14:e

En dag som verkligen inte började bra någonstans..om man inte ser det som en välbehövd sovmorgon..även fast jag ändå lyckades komma tio minuter försent när jag drog i 140 km/h till skolan!
Fick en kommentar i stil med..."Helger är inte bra för dej, Johanna..." av Gunnel när jag med skamsen blick kikade in genom dörren till lektionssalen...(sant, tänkte jag och gick med huvudet sänkt hela vägen till min plats...)

Men ju längre dagen gick desto bättre blev den..frågan är egentligen vad som var roligast...

-När Gunnel pekade finger åt oss på första lektionen utan att förstå hur kul det var...

- När jag och Emmy skrattade så hysteriskt att tårarna rann när vi lagt lite pappersbitar i håret på Marcus...

- Min illusion av Julias Die hard-liknande rörelse ner för trappan i morses...

- Min och Marcus skönsång i bilen på vägen hem till dessa ljuva toner...


Jason Mraz - I'm Yours

Jag vet humorn är låg...men vad gör det när man har roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0