Njutning!

Jag vet att jag bara snackar om sommaren nu..men det finns faaen inget annat att tänka på när det är så här fruktansvärt bra väder ute asså!
Slutar faktiskt skolan om ungefär en månad..(men om man räknar som jag gör så är det bara 18 skoldagar kvar eller nått..underbart!) Efter det så är jag ledig i en hel månad innan jag börjar sommarjobba..(på ICA...jippi...)
Men om man sedan ser till mitt nuvarande schema så ligger timsnittet per dag på 5 timmar sååå..jag lär väl klara det! :D
Har en lista på saker att se fram emot faktiskt...(en sån där lista som man blir så himla glad av! och som jag hoppas ni kan läsa och få tillbaks iallafall lite livsgnista innan sommaren! :D)

1. Löning på freda!
2. Helg snart.
3. 1:a maj nästa vecka=Ledig
4. Min beställning av kläder kommer!
5. Jag slutar skolan den 23 maj!
6. Semester
7. MIDSOMMAR på ÖLAND!
8. Lindas födelsedag..hehe
9. MÅNDAX!
10. ONSDAX!
11. Shoppa sommarkläder!
12. ....Och självklart...SOL OCH BAD!

Så nu ber jag till Gudarna om att få en oerhört bra sommar! Tack!


 


Kommentarer
Postat av: Linda

Fasen najs:D

2008-04-22 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0