Och så drog vi till Skövde!

Jeeess, Skövde var staden...Vatra var målet!

Med nyinköpt alkohol och en sprajlans ny outfit begav jag och vännerna oss hem till Angie som stod för värdinneposten denna kväll;)

Jaa..hon kan se normal ut också! :D


Och här har vi ju "The Gang"...löjligt lyckliga..haha 

Såklart så måste vi ju göra de traditionella poserna, tjockisminerna och de sexuella övergreppen även denna gången..och självklart fångade vi det på kort!
 

Vi hade lite olika idéer om vad jag skulle ha med på bloggen dan efter...haha..som till exempel "Gissa urringningen?"..kom sedan fram till ett de korten som togs för tävlingen inte riktigt passade sig så bra på Internet...

Så bar det av mot Skövde!




Toalettpappret visade sig vara en härlig vän på vägen dit;)

och nej..ingen berättade att jag skulle tvätta mej runt munnen och ta ut snusen för att de skulle se bättre ut!


Angie "The crazy cardriver" Johansson! haha

Det var en helt underbart, j*vla rolig natt!
och självklart gav jag mej på strippstången och gjorde några favoriter i repris..vi ska inte snacka om hur många blåmärken ja har fått på röva efter alla glamourösa fall jag utförde! ;)

Kommentarer
Postat av: julia

ejdan dedär var en förjäkla snygg klänning. en sånn vill jag med ha! vaaaart köpte du den? :)

2008-04-28 @ 00:40:52
URL: http://www.jewelsbyjoulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0