Planering inför Sommaren 2008!

Årets sommarplanering inföll detta år onsdagen den 16 april klockan halv åtta hemma hos Linda :D
Eftersom vi alla ska jobba hela sommaren så var det allt dags att ta tag i just Midsommar som vi verkligen inte får missa i år...(i Bulgarien var alla dar, midsommardar..och Ok..vi missade midsommarafton..men vi festa inte mindre för de:P)

I år bestämdes det att det var dags för en svensk hederlig campingÖLAND!
Självklart ska vi bo i stuga..(jag klarar varken tält eller husvagn...haha)

Tittar faktiskt redan upp outfitsen för hela sommaren..för här ska de va brunbrända ben, läckra klänningar, härliga skor och en "killer"-bikini! haha 
De ska ta mej faaen bli en j*vligt bra sommar i år! :D

Här ska de tillbringas dagar på stranden och nätter i baren..ok? :D


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Sooooooooommaaaaaaaaaar:D

Ha så kul i stugan (undra hur ofta du kommer vara i den;P) på Öland! :D
Måtte gud vara med er och ge er bra väder ;) hahaha

2008-04-17 @ 18:03:10
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se
Postat av: Ejdan

Men Anna, ni ska inte hänga på eller? :D

2008-04-17 @ 18:44:52
Postat av: Anonym

Tja..jag är väl rätt ensam i sommar..om ann å moa nu får jobbet i italien! Såå..vi får väl se:p vet ju itne när jag har semester än! om jag ens får nån:(

2008-04-17 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0