Dagens pinsamma.

Okej, jag och många andra vet att vissa av oss råkar ut för en hel del mer eller mindre pinsamma situationer dagligen. Och en av dessa pinsamma situationer hände mig just idag (och nu snackar vi inte en vanlig pinsam händelse, det här är verkligen den pinsammaste av de pinsammaste situationer EVER!) För att ni riktigt ska hänga med i vad som hände så ska jag beskriva så utförligt jag bara kan.

Introduktion

Jag sitter i kassan och väntar på att kunden ska ta en notis om att jag är klar med hans varor och verkligen vill ha betalt...men han fortsätter oberört prata med min arbetskamrat Angelica om just sprit o drinkar...inte underligt då vår kära kund är ägaren av vårt egna och enda uteställe Kronan, men mer känd som Klas.

Själva händelsen

Jag - Hej! (Obligatoriska "Hej":et...men inget gensvar)
Klas och Angelica - Bla bla bla gin, sockerlösning, blåbär, alkohol...bla bla.
Jag - Hrrm Hrrrmm Hej! Det blir 167 kronor detta.
Klas - Åh hej.
Angelica - Vi pratar om en jättegod drink, du kommer säkerligen att dricka en sån.
Klas (till Angelica) - Nej, hon försöker bara ta med sig dricka in.
Jag (stirrar ner på rullbandet) - Hehe...jaa, det kan ju ha hänt nån gång ja..he he he
Klas - Men det var ju faktiskt din födelsedag
Jag (fortfarande helt tagen över att han kom ihåg mitt lilla missöde natten då jag fyllde 20 vårar) - Ja, de va ju det, alltid värt ett försök...he he he
Händelsen fortgick senare med ett lite stelare intryck och en hel del.."jaaa" och "jaaadu...va gör man inte..he he he"

Härligt, eller va säger ni?! haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

ajaj...shit asså....inte å leka med! Jag kan ta mig ett snack med kära grannen ;)

2008-08-29 @ 00:19:24
Postat av: Ejdan

Tycker ja nog du sk agöra:P

2008-08-29 @ 00:22:52
Postat av: Linda

Haha ja kommer ihåg när du försökte smuggla in och typ 5 vakter slängde sig på dej...haha:D

2008-08-29 @ 19:18:49
Postat av: Nathalie

hahahahah! Det roligaste var nog ändå när vi skulle in gången efter och du står 1 decimeter ifrån vakten och högviskar till mig "neeej shit, jag kommer nog inte in för jag har ju blivit PORTAD". Men in kom du:) Väldigt vad flitig du blivit på bloggen, kan du inte blogga lite åt mig med? Har tappat gnistan igen.

2008-08-29 @ 19:42:26
URL: http://nathalian.blogg.se/
Postat av: Anna

Alla känner Ejdan, Ejdan känner ingen ;) hahaha

2008-08-30 @ 12:14:10
Postat av: Jag

HAHAHA... Jag minns det med, men det är bara att bryta ihop å komma igen!

2008-09-30 @ 18:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0