Kvar i Vara

Vad vore väl mer hemskt än att bli kvar här i Vara, aldrig komma hemifrån och aldrig se världen?

Det är nog det absolut värsta jag nånsin kan tänka mig, att förbli här och varje dag höra mina föräldrar tjöta om nått de redan vet är helt kört att ens ta upp med mig! Det är ju ingen idé, jag bryr mig ju inte iallafall! haha
Så för att förbättra situationen så har jag stakat upp en lämplig livsgång nämligen. Och jag är nöjd med den, så NÖJD!

1. Japp, vi måste ta oss till Norge för att genomlida en intervju på ett främmande språk och säkerligen skämma ut sig några gånger på vägen på grund av bristande ordförståelse. Men vi ska klara det, Norge is the Place!

2. Så efter den svaga sommaren här i Sverige behöver verkligen två uttorkade och kritvita blekfisar dra utomlands och fukta våra strupar med äcklig likör (gärna härligt blå eller krämigt brun..eller va säger ni tjejer, är det inte det godaste ni smakat på? haha) och bränna upp oss i den heta solen, I'm talking Sista-minuten! Yeah!

3. I hopp om att intervjun i grannlandet gick bra ligger här nu en flytt till Norge och ett bra jobb på Gardermoen med en överkomlig lön! :D

4. Så när jag tjänat mina 50 miljoner så ska jag dra utomlands och läsa mej hela vägen upp till reseledare i ett varmt land!

5. Ta ledigt hela sommaren 2009 och bara känna att jag är verkligen värd det!

6. Börja högskolan i Karlstad, där jag ska läsa Turism!
 
Nå, vad säger ni, kommer jag klara av detta?! haha...rätt tajt upplägging!  

Kommentarer
Postat av: Den andra värdelösa bloggaren:P

Äh inga problem! Jag tror på dig!;)

2008-08-24 @ 17:38:58
URL: http://nathalian.blogg.se/
Postat av: Den andra värdelösa bloggaren

jo och så var det ju de, har du glömt en kasse i min bil från i fredas med diverse nödvändigheter i? Letar febrilt efter en ägare till den!:p

2008-08-24 @ 17:40:58
URL: http://nathalian.blogg.se/
Postat av: Ejdan

Hmm..ja saknar inget faktiskt..men va kan de va för nödvändigheter? :P

2008-08-24 @ 20:56:02
Postat av: Nathalie

Hårspray och en svart tröja låg det i... Men då får jag leta vidare efter ägaren.. Inte allt för många att välja på som tur är:P

2008-08-24 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0