Oschlo! Here we come!

Okej för andra gången i hela mitt liv så drar jag upp till Norge och ska ställas inför en hel del kluriga frågor som jag antagligen inte kommer fatta eller inte kommer ha nått bra svar på heller sååååå..frågan är hur bra detta kommer gå för mej?! haha
Just nu känns det som att jag inte kommer klara av det här..och jag kommer va den enda som inte kommer få nått jobb överhuvudtaget!
Jag kan se hela intervjun framför mej faktiskt...
De ställer en fråga i stil med..."Varför skulle vi vilja ha just dej som anställd?...Mina ögon skulle börja flacka, jag skulle börja stamma och sen falla ner från stolen och lägga mej i fosterställning och sen krampa några gånger och sen förbli i den ställningen.." Va tror ni?
Haha..Nä men Oschlo, my love! Ge mej allt du har!

Kommentarer
Postat av: julia

hahahah jag skulle gjort precis samma sak. fast jag skulle lyclas svälja min tunga också, så de fick ringa ambulans!

2008-09-01 @ 00:46:54
URL: http://jewelsbyjoulie.blogg.se/
Postat av: julia

lyckas*...

2008-09-01 @ 00:47:19
URL: http://jewelsbyjoulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0