Tråkdag.

Började dagen i sängen tänkandes att "Nej, jag tänker inte gå och städa idag...de tror säkert jag är i Norge ändå" (smart idé, tänkte jag, ända tills chefen på Vianor antagligen såg mej ute i Vara senare på eftermiddagen...)
Tänkte att "Va faaen, ja tar bilen och böööörnar till Vedum och tjackar mej lite pjoks" (inte ens den idén gick enligt planeringen...blev nekad bilen...)
Blev väldigt irriterad av bilnekandet av min fader så jag drog iväg med tåget till Vedum istället och köpte mig två par riktigt onödiga skor, bara av rent vrede.
Skulle sedan åka hem med det där tåget igen, blev ståendes på hållplatsen i närmare 40 minuter med en alkoholist som snacka om att Vara inte va nånting o ha. Men jag slapp iallafall betala biljett hem då maskinen inte fungerade! ;)
Dessvärre så ringde ICA på vägen hem, och jag har nu tackat ja till att arbeta imorgon..(9-16 mina vänner, härligt... )
Men vi ska iallafall käka pizza i afton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0