Away and back again....from RIGA!

Hemma från en upplevelse inte lik nån annan...haha..jag menar vem faaen åker till Riga?!?!
Men nu är det gjort, jag har vart där och jag har levt ett JETSET-liv..trevligt när man väl var där..mindre trevligt att komma hem och faktiskt inse att man bara har 40 kronor kvar att leva för tills nästa studiebidrag..yeah..(det är då sparkontot kommer sig till pass :P)

Under denna praktikvecka hann vi med att gå runt i varenda j*vla shoppinghus...hittade typ ingenting, det är ett dyrt land att leva i...men inte faaen ska ni tro att ja åkte dit utan att va ute o rejva litegranna..haha Vi drog till SKYBAR..den finaste baren nånsin 26 våningar upp och utsikt över hela Riga..där spenderades det hundralappar:D

Jag grundlurade sedan den svenska tullen och fick med mig den godaste alkoholen i världen med mej hem i handbagaget....Säg hej till ABSOLUT RASPBERRY 1,0 liter!



Så nu sitter jag här och laddar inför melodifestivalen hos Olsson med lite fjortisdunk! haha
"I en rosa helikopter ska jag flyga hem till dej....tralalalaaa"'
Och jag skäms inte! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0