Besatt av Disney!

Finns då faaaen inte mycket som är bättre än att sätta sig me nått snaskigt och kika på en härlig Disneyrulle!
Senast jag titta på en disneyfilm var nog närmare 10 år sedan och jag har nu börjat fatta tycke för de tecknade filmerna igen...jag har till och med kommit underfund med nu under de två senaste dagarna att jag som liten måste ha varit helt funtad i huvudet när jag titta på filmer, jag har ju verkligen inte fattat ett enda skämt i någon av de två filmerna jag än så länge sett (Skönheten o Odjuret samt Ringaren i Notre Dame
Därför görs detta till ett rent nöje nu när jag fattar humorn i filmer som visserligen tioåringar tittar på, haha men vaddå?! Bättre sent än aldrig, Ok?!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0