Chips, Sprit och Dildohörnan!

"Välkommen till Chips, Sprit och Dildohörnan!" citerat Johanna Ahlm

ANGELAS 20ÅRSDAG!!!!!!

Haha kvällen började hemma hos Marlene och Angelas kusin Karolina som var värdar för detta beryktade Sexparty, och faaen va kul vi hade!
Vi lyckades även beställa hem en del läckra detaljer...icke  för eget bruk..haha..men j*vlar va lyckliga deras framtida ägare kommer bli! Jag och Ahlm är NÖJDA!

Och självklart blev de lite posing med dessa "underbara" gummileksaker! haha
Tyvärr vi fick inte med oss "Perfect Peter"...tråkigt..men det verkade vara den ultimata! haha

Men så kommer det tragiska, de andra typ 15 tjejerna på kalajset skulle dra vidare till Kronan 25..och vi fick reda på att även om man stod med på den så kallade VIP listan så fick 88-87:or inte komma in...men haha med lite charm från min o Angelas sida så fick vi de stora starka vakterna att släppa in oss! :D
Så ja, VI FESTADE JÄVEL PÅ KRONAN 25 I HELGEN, och ja, FAAAAEEN VA KUL VI HADE!!
Måste nämna att jag var den absolut yngsta där inne, på mina 19 år och Angela på hennes nyfyllda 20 var vi så det så kallade "Lammköttet" haha

Vi var fulla, vi var lyckliga och Angelas skosula lossnade! haha

Skål, för en j*vligt rolig kväll! :D
För att få med allas önskningar så nämner jag även Nathalie på detta inlägg:P haha Bara för!


Kommentarer
Postat av: Ejdan

Jaaa, Ja vet! haha korten är j*vligt pinsamma, men man ska ju inte dölja något..haha vi var ju fulla och det var frestande! ahha:P

2008-02-03 @ 22:02:46
Postat av: Annapanna

Säg som det är, du ska ha hela din beställning själv! HAHA :D

2008-02-04 @ 17:11:54
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se
Postat av: Ejdan

Tyvärr asså..haha detta handlar om alla 20årspresenter som vi avklarade denna kväll! ;)

2008-02-04 @ 19:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0