"I en rosa heeeelikopter...!"

Beach Party 2008
Den legendariska festen, den underbara festen!
Frågan är om det inte blev lite väl mycket förfriskning kanske..haha...utgå från korten och bestäm själv!


Förfest in da Ann Club!
Vi tackar så jättemycket för en perfekt förfest...och inser faktiskt att vi får inte ha så här kul på förfester, det är inte bra för hälsan! :P

(det sägs att jag ska skona folk på en del bilder, men...haha...va har jag för anledning?!) 

Nånting jag måste nämna så här i början av inlägget är att, ja vi lyssnade på fjortisdunk...haha här resulterande i "en rosa helikopter"!!!


KVÄLLENS ABSOLUT FULASTE KORT!
hmm..vem står för de flesta, Anna? :P


De mest misslyckade korten, hahaha


Vi antastar inte varandra..vi visar bara känslor som sitter långt inne! haha


Såklart måste vi ha med lite Bulgarien-klassiker..vi vill tillbaka!!!!


Allmänt läskiga kort...:P


De mer lyckade korten...haha de som int med under denna rubriken lyckades inte denna kväll! hahahaha

Låtar jag och Ahlm diggade till under hela kvällen...
Hey Stripper
Jag e ikke ful, jag e beatyfull!
Tips på partylåtar asså! ;)

Kvällen i helhet, we love it! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ejdan, tycker du att jag är ful? :(
Nog för att jag ser aningen manlig ut på större delen av dina härliga kort men ;) hahaha
Fy fan, vilken kväll! Hur fick vi till alla jääävla kort?! fatta vad härdade vi kommer se ut när vi är 30! HAHA

2008-02-25 @ 21:22:27
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se
Postat av: Ejdan

Anna då, du är ju en av de mest underbara! ;) Vi kan aldrig bli fula vettu, vi är ju döläckra!

2008-02-25 @ 21:50:49
Postat av: Ääänn

AAHAHAHA.. åh herreguud ejdan! Bättre bilder än dom får vi fan leta efter!..Anna e ju o juckar på allt som rör sig! hahah..
..och jag vill också tacka alla som förgyllde min kväll och min da Ann Club!! hahah..fan vilket bra namn!

2008-02-26 @ 11:53:34
Postat av: Annapanna

Finns inte hunden så finns Anna, okej?! HAHAHA
Tack för att vi fick komma Ann :) Vet iofs att jag ALLTID är välkommen till da Ann club men ;) HAHA

2008-02-26 @ 17:13:15
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0