Jag är allt lite kokt i huvet...

Sitter nu här, är sjuk (fast jag går på tablett, så tillståndet är förhållandevis bra)
Och när man känner sig så här oerhört fräsch och trevlig vill man ju verkligen att de ska komma människor och hälsa på, jättegärna!
Så då kommer det en 24-årig a-lagsspelare och ringer på...(jag överväger noga om jag verkligen ska öppna dörren, men med tanke på att han säkerligen redan hört mej dunsa ner i trappan så känns det lite väl genomskinligt) jag öppnar dörren och försöker se hur sjuk ut som helst så att han kanske kan fatta att det inte är underligt att jag inte orkat duscha och att de läckra kläderna jag har på mej inte är min vardagliga outfit!
Så frågar han efter far min, och jag vars tankeverksamhet låg på ett helt annat plan vid just det tillfället svarar på ren rutin..."Han är nog på Torsvallen"...även fast jag vet att han är i Cylindahallen och tränar min lillebror...men svaret liksom inte fanns i närheten av min hjärna då...och nu sitter jag här och grämer mig själv över att ha skickat iväg den stackars a-lagspelaren till fel ställe och att jag varit tvungen att visa mig själv för någon överhuvudtaget... 

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Stackars Ejdan :(

2008-02-20 @ 21:27:30
URL: http://www.annalindakristina.blogg.se
Postat av: julia

hahahahahaha! du roar mig!!!!!!

2008-02-21 @ 02:44:24
URL: http://www.jewelsbyjoulie.blogg.se
Postat av: Nathalie

låt oss alla knäppa händerna och be en bön för att a-lag spelaren ändå hittade rätt till slut.. peace

2008-02-21 @ 23:11:20
Postat av: Ejdan

Haha, och som en skänk från ovan så fick jag höra att han fick tag i min far;P

2008-02-21 @ 23:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0