Lilla Tant Vilse

Ringde en tant och yrade om att jag skulle skjutsa henne till Vedum idag... men mesig som jag är..tar jag telefonen mellan händerna och springer direkt upp till farsan och ger den till honom så fick han lösa problemet..haha
Faaen, ja trodde ju han visste vem det var, men han kände inte henne heller..men det vi visste var att hon var vår granne...Farsan avböjde samtalet...trodde han..men helt plötsligt står hon och knackar på vår dörr..och så var han helt tvungen att köra henne hela vägen ut till Vedum..

Inte nog med detta...då ringer hon hit igen..och det är såklart jag som svarar igen, nu hade hon glömt sina skor i bilen också och begärde att jag skulle ta på mej regnkläderna och springa över med dem til henne...håhå jaja..jag säger då det... Jag vill inte bli gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0